Tatacara Penggantungan Potret Rasmi Di Pejabat Ikut Pekeliling

Tatacara Penggantungan Potret Rasmi Di Pejabat Ikut Pekeliling - Hallo sahabat Kabar Melayu, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tatacara Penggantungan Potret Rasmi Di Pejabat Ikut Pekeliling, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis, Artikel Filem, Artikel Gosip, Artikel Isu, Artikel Kabar, Artikel News, Artikel Pelakon, Artikel Penyanyi, Artikel Politik, Artikel Tatacara Penggantungan Potret Rasmi Di Pejabat Ikut Pekeliling, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tatacara Penggantungan Potret Rasmi Di Pejabat Ikut Pekeliling
link : Tatacara Penggantungan Potret Rasmi Di Pejabat Ikut Pekeliling

Baca juga


Tatacara Penggantungan Potret Rasmi Di Pejabat Ikut Pekeliling


Semua Ketua Jabatan di Kementerian/Jabatan/Agensi Kerajaan bertanggungjawab untuk memastikan bahawa Potret Rasmi digantung dengan cara yang betul berpandukan tatacara yang telah ditetapkan di dalam SURAT PEKELILING AM BILANGAN 3 TAHUN 2014.

Potret Rasmi ini juga digalakkan untuk digantung di dalam bangunan-bangunan awam dan swasta, bangunan milik persatuan/pertubuhan, ruang perniagaan, bangunan persendirian dan lain-lain.

Pemilihan ruang untuk menggantungkan potret rasmi mestilah menggambarkan penghormatan yang diberikan dan menepati tujuan utama Potret Rasmi tersebut digantung.

Selain daripada potret-potret rasmi yang dinyatakan di atas terutamanya bagi kementerian/jabatan/agensi Kerajaan dan badan-badan
berkanun Persekutuan potret-potret lain adalah tidak digalakkan untuk digantung.

Potret Rasmi hendaklah digantung mengikut susunan keutamaan berdasarkan tiga kategori lokasi seperti berikut:

a) Lokasi 1 - Wilayah Persekutuan;
b) Lokasi 2 - negeri-negeri beraja; dan
c) Lokasi 3 - negeri-negeri tidak beraja.

Elemen-elemen bagi penggantungan Potret Rasmi adalah seperti di Lampiran A dan susun atur penggantungan Potret Rasmi mengikut lokasi adalah seperti di Lampiran B.

Lampiran A

Lampiran B





Muat Turun Surat Pekeliling Am Bilangn 3 Tahun 2014 : Tatacara Pengantungan Potret Rasmi






from Cikgu Share http://ift.tt/2fKEfpG
ByKabar Melayu


Demikianlah Artikel Tatacara Penggantungan Potret Rasmi Di Pejabat Ikut Pekeliling

Sekianlah artikel Tatacara Penggantungan Potret Rasmi Di Pejabat Ikut Pekeliling kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tatacara Penggantungan Potret Rasmi Di Pejabat Ikut Pekeliling dengan alamat link https://kabarserumpun.blogspot.com/2017/08/tatacara-penggantungan-potret-rasmi-di.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Tatacara Penggantungan Potret Rasmi Di Pejabat Ikut Pekeliling"

Catat Ulasan